środa, 17 lipca 2013

Flyff Online

Flyff, skrót od Fly For Fun, jest grą z gatunku MMORPG stworzoną przez koreańską firmę Aeonsoft. Flyff odróżnia się od innych gier MMORPG możliwością latania i walki na desce, miotle lub innych pojazdach, a także bajkową grafiką i dużą ilością szczegółów, potworów i przedmiotów. Interfejs Flyffa jest bardzo podobny do innych gier typu MMORPG. Postać zabija potwory i wykonuje zadania (questy) za które dostaje doświadczenie i przedmioty. Jedzenie jest używane do odnowy punktów życia, ale postać potrzebuje chwili żeby jeszcze raz coś zjeść. Gdy życie postaci spadnie do 0 punktów umiera. Martwa postać może pojawić się w najbliższym mieście, bądź zostać wskrzeszona przez innego gracza posiadającego skill resurrect, będącego assistem, billposterem lub ringmasterem, gdyż tylko te klasy mogą wskrzeszać innych. Jeśli ktoś nie wskrzesi postaci pojawi się ona w mieście i straci procent doświadczenia, zależnie od poziomu doświadczenia. Z każdym zdobytym poziomem (levelem) dostajemy do dyspozycji 2 punkty, które możemy rozdać pomiędzy:
  • Strength (str) - Siła określa ile postać ma punktów ataku, czyli ustala jak mocno uderzymy (nie dotyczy łuków i różdżek).
  • Stamina (sta) - Punkty staminy określają ile postać ma HP (punktów życia), FP (punktów potrzebnych do użycia niektórych skilli) oraz DEF (punkty obrony). Stamina określa również szybkość regeneracji punktów HP i FP.
  • Dexterity (dex) - Zręczność, określa prędkość ataku postaci, zdolność do uniku, celność ataku oraz obrażenia zadawane z łuku. Każde dwa punkty zręczności dają jeden punkt do celności. Za każde 10 punktów dex, postać dostaje 1% szans na uderzenie krytyczne; Wyjątkiem jest Jester, który dostaje 4% szans za każde 10 punktów dex.
  • Intelligence (int) - Inteligencja określa liczbę MP (punktów many), odporność na magię i siłę zaklęć.
Jak w każdym MMORPGu muszą być pieniądze. We Flyffie zwie się to penyą (penya). Pieniądze można dostać praktycznie za wszystko (od dropów aż po najróżniejsze questy). Po osiągnięciu 20 poziomu każda postać o ile posiada miotłę, lub deskę może latać po świecie "Flyffa". Postać nie posiadająca pojazdu z Cash Shop może posiadać deskę której maksymalna prędkość to 218 km/h. Postać może w czasie lotu zdjąć deskę i opaść na ziemie (nic sobie nie robiąc). We Flyffie do czasu osiągnięcia 15 poziomu gramy postacią nazywaną vagrant. Po osiągnięciu 15 poziomu wybieramy: wojownika, maga, kapłana lub acrobata.

Oficjalna Strona:

Wymagania:

Minimum Suggested
CPU Pentium-III 800MHz          Pentium-IV 1.2gHz
RAM 512MB          1GB
Video Card 128MB          256 MB
Operation System Windows XP, Vista, 7         Windows XP, Vista, 7
Hard Drive 3.5GB         4GB
DirectX DirectX 9.0          DirectX 9.0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz