W tworzeniu postaci, gracz może wybrać rasę i klasę. Różne klasy posiadają różne umiejętności, które uzupełniają zdolności danej klasy. EverQuest II umożliwia interakcje społeczne z innymi graczami poprzez grupowanie i poprzez tworzenie gildii. Podobnie jak same postacie, gildie mogą zdobywać punkty i kolejne poziomy doświadczenia, częściowo od samych graczy poprzez wykonywanie specjalnych zadań, ale przede wszystkim z zadań celowo przeznaczonych dla gildii. Wyższe poziomy gildii otwierają drogę do zdobywania specjalnych nagród niedostępnych dla postaci poza gildiami. Te nagrody to głównie możliwości wyboru zakwaterowania, nowe wierzchowce, elementy wyposażenia domu, nowa odzież, a także specjalne tytuły.
Rasy i klasy
Gracz, w trakcie tworzenia postaci, ma możliwość wyboru z 19 ras i 24 klas postaci. Każda postać może się rozwinąć do 90 poziomu doświadczenia oraz do 90 poziomu umiejętności. Każda klasa ma również możliwość osiągania ponad 20 różnych umiejętności, w skład których wchodzą biegłości w walce lub czarach.W EverQuest 2 gracz może wybrać jedną ze standardowych ras, którymi między innymi są: człowiek, ogr, krasnolud, elf lub też specyficzne dla tej gry: kerra (człowiek-kot), ratonga (człowiek-szczur), fae (postać przypominająca motyla, owada).
Dobry | Neutralny | Zły |
---|---|---|
Krasnolud Fae Froglok Niziołek Elf Wysokiego Rodu Leśny Elf |
Barbarzyńca Uczony Freeblood Gnom Pół-Elf Człowiek Kerra Ratonga |
Arasai Mroczny Elf Iksar Ogr Sarnak Trol |
W grze występują 4 podstawowe klasy postaci: wojownik, skaut, kapłan i mag, które dzielą się na kolejne podklasy:
Wojownik
Żołnierz Krzyzowiec Rozbójnik
Berserker Strażnik Paladyn Mroczny Książę Mnich Bruiser
Skaut
Bard Drapieżca Łotrzyk
Trubadur Dirge Ranger Zabójca Swashbuckler Bandyta
Kapłan
Driud Kleryk Szaman
Furiat Opiekun Templar Inkwizytor Mistyk Plugawiec
Mag
Czarodziej Przywoływacz Czarownik
Zaklinacz Czarnoksiężnik Kuglarz Nekromanta Iluzjonista Coercer
Oficjalna Strona
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz