środa, 10 lipca 2013

Ever Quest II

Ever Quest 2 to MMORPG opracowany przez firmę Sony. W EverQuest II, podobnie jak w pierwszej części, gracz po utworzeniu postaci ma możliwość wykonywania zadań (questów), których jest ponad 8000 zwiedzania świata, zabijania potworów zdobywając tym samym skarby i doświadczenie. Gracz ma możliwość integracji z innymi graczami, by w większej grupie realizować wspólnie wyznaczone sobie cele. W grze istnieje również system tworzenia nowych przedmiotów pomocnych w dalszej rozgrywce.
W tworzeniu postaci, gracz może wybrać rasę i klasę. Różne klasy posiadają różne umiejętności, które uzupełniają zdolności danej klasy. EverQuest II umożliwia interakcje społeczne z innymi graczami poprzez grupowanie i poprzez tworzenie gildii. Podobnie jak same postacie, gildie mogą zdobywać punkty i kolejne poziomy doświadczenia, częściowo od samych graczy poprzez wykonywanie specjalnych zadań, ale przede wszystkim z zadań celowo przeznaczonych dla gildii. Wyższe poziomy gildii otwierają drogę do zdobywania specjalnych nagród niedostępnych dla postaci poza gildiami. Te nagrody to głównie możliwości wyboru zakwaterowania, nowe wierzchowce, elementy wyposażenia domu, nowa odzież, a także specjalne tytuły.

Rasy i klasy

Gracz, w trakcie tworzenia postaci, ma możliwość wyboru z 19 ras i 24 klas postaci. Każda postać może się rozwinąć do 90 poziomu doświadczenia oraz do 90 poziomu umiejętności. Każda klasa ma również możliwość osiągania ponad 20 różnych umiejętności, w skład których wchodzą biegłości w walce lub czarach.
W EverQuest 2 gracz może wybrać jedną ze standardowych ras, którymi między innymi są: człowiek, ogr, krasnolud, elf lub też specyficzne dla tej gry: kerra (człowiek-kot), ratonga (człowiek-szczur), fae (postać przypominająca motyla, owada).

Dobry Neutralny Zły
Krasnolud
Fae
Froglok
Niziołek
Elf Wysokiego Rodu
Leśny Elf
Barbarzyńca
Uczony
Freeblood
Gnom
Pół-Elf
Człowiek
Kerra
Ratonga
Arasai
Mroczny Elf
Iksar
Ogr
Sarnak
Trol

 W grze występują 4 podstawowe klasy postaci: wojownik, skaut, kapłan i mag, które dzielą się na kolejne podklasy:

                                                                  Wojownik
         Żołnierz                                             Krzyzowiec                                             Rozbójnik
Berserker   Strażnik                            Paladyn     Mroczny Książę                         Mnich  Bruiser

                                                                    Skaut
           Bard                                               Drapieżca                                                 Łotrzyk
Trubadur    Dirge                                 Ranger    Zabójca                              Swashbuckler     Bandyta

                                                                   Kapłan
           Driud                                                Kleryk                                                  Szaman
   Furiat   Opiekun                                Templar    Inkwizytor                                  Mistyk    Plugawiec

                                                                     Mag
          Czarodziej                                    Przywoływacz                                           Czarownik
Zaklinacz     Czarnoksiężnik                Kuglarz    Nekromanta                            Iluzjonista    Coercer

Oficjalna Strona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz