sobota, 13 lipca 2013

Fallen Earth

MMORPG wyprodukowana przez Reloaded Productions, a wydana przez K2 Network na komputery osobiste i Mac OS X. Jej premiera odbyła się 22 września 2009. 13 października 2011 gra przeszła na model Free-to-play. Fallen Eartch przedstawia losy świata po nuklearnej zagładzie. Na swiecie rozsypane są niewielkie ludzkie enklawy, gdzie ci, którym udało się przeżyć i walcza dnia na dzień o przetrwanie. Wśród nich są w pierwszej osobie i trzeciej osoby widoki, bezklasowego systemu, Player-versus-Player bojowe, walce konno, Crafting, hałas system skradania (nie ma skill niewidzialność, umiejętność ukrycia redukuje szumy) i mocno moderowane globalny kanał pomocy. Oferuje konfigurowalne funkcje, w tym: odzież, rysy twarzy, odcieni skóry, fryzury i kolory, wiek, ciało i włosy na twarzy, sztuki ciała (tatuaże i piercing), wysokości i makijaż. Nie ma ustalonego systemu klasy. Wykorzystuje umiejętności oparte rozwój postaci z silnym naciskiem na elastyczność i preferencji gracza. Gra oferuje aktywne skille-handlowe-umiejętności oraz umiejętności oparte mutacja-co może być podwyższony w drodze awansu lub wykorzystanie punktów umiejętności. Punkty Advancement (AP) są przyznawane obok doświadczenia szczebla, a oprócz punktów zwiększających umiejętności, mogą być również wykorzystane do zwiększenia atrybutów. Walka w Fallen Earth jest zazwyczaj w formacie pierwszej osobie strzelanka. Kamera może być przeniesiony do przełączania między trybami trzecie i pierwsze osoby. Gracze będą musieli ręcznie zachować swoje cele w wizjer kierowania rzeczywiście uderzyć w walce. Umiejętności mogą być stosowane w celu wpływania walki na różne sposoby, ale znowu, wrogowie wciąż musi być ręcznie kierowane. Nie ma "zamek docelowa", jak w innych MMO. Istnieją trzy główne metody zadając obrażenia w grze. Te są w podziale na skutecznych broni zakresów. Karabiny, pistolety, a wręcz są podstawowe rodzaje broni.  Ma tysiące przedmiotów, a także wyposażenia i akcesoriów o różnej wytrzymałości dla zawodników do jednostek i wyposażyć w maksymalnie 22 oddzielnych gniazd sprzętu. Sprzęt różni się w statystykach, a także wagi, a cięższy sprzęt ogólnie ma wyższe właściwości obronne, zwiększa hałas podczas jazdy - wrogów alarmowych łatwiej.  Pozwala swoim graczom nosić aż 6 aktywnych broni, które będą częścią twojej postaci wyglądu (widoczne dla siebie, ale nie innych graczy.)  oferuje gamę pojazdów, od małych motocykli szybko z małej nośności do ciężkiej pracy jeep Tornado w stylu samochodu z dużą nośności. Każdy z dostępnych pojazdów różni się w prędkości, rodzaju paliwa i wydajność, możliwość skalowania innego terenu, ładunku i pojemność, zbroje, broń i czy można strzelać z broni ręcznych montażu. Postacie mogą posiadać do 5 pojazdów, które są nabywane poprzez badania i craftingu (do 3 tygodni non-stop w niektórych przypadkach). Wybieramy 1 z 6 frakcji do której ma się znaleźć nasza postać i bezkreśnie przemierzamy pustkowia. 
Postać możemy rozwijac w:
  • WillPower
  • Strenght
  • Perception
  • Intelligence
  • Endurance
  • Dexterity
  • Coordination
  • Charisma

Strona Oficjalna:
 


Wymagania systemowe

Minimum Zalecane
System Windows
System operacyjny Windows lub Mac OS X
CPU Intel Core 2 Duo 1,8 GHz lub
Athlon 64x2 2,4 GHz
Intel Core 2 Quad 2,40 GHz lub odpowiednik
Pamięć 2 GB dla XP
3 GB dla Vista
3 GB dla XP
4 GB dla Vista
Miejsce na dysku twardym 10 GB
Hardware Graphics nVidia GeForce 6600 lub
ATI Radeon X1300,

256 MB pamięci wideo
nVidia GeForce 8800GTS lub
ATI Radeon 3870,

512 MB pamięci wideo
Sieć Wymagane połączenie z Internetem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz