MMORPG wyprodukowana przez Reloaded Productions, a wydana przez K2 Network na komputery osobiste i Mac OS X. Jej premiera odbyła się 22 września 2009. 13 października 2011 gra przeszła na model Free-to-play. Fallen Eartch przedstawia l
osy świata po nuklearnej zagładzie. Na swiecie rozsypane są niewielkie ludzkie enklawy, gdzie ci, którym udało się przeżyć i walcza dnia na dzień o przetrwanie. Wśród
nich są w pierwszej osobie i trzeciej osoby widoki, bezklasowego
systemu, Player-versus-Player bojowe, walce konno, Crafting, hałas
system skradania (nie ma skill niewidzialność, umiejętność ukrycia
redukuje szumy) i mocno moderowane globalny kanał pomocy. Oferuje konfigurowalne funkcje, w tym: odzież, rysy twarzy, odcieni
skóry, fryzury i kolory, wiek, ciało i włosy na twarzy, sztuki ciała (tatuaże i piercing), wysokości i makijaż. Nie ma ustalonego systemu klasy. Wykorzystuje umiejętności oparte rozwój postaci z silnym naciskiem na elastyczność i preferencji gracza.
Gra oferuje aktywne skille-handlowe-umiejętności oraz umiejętności
oparte mutacja-co może być podwyższony w drodze awansu lub wykorzystanie
punktów umiejętności.
Punkty Advancement (AP) są przyznawane obok doświadczenia szczebla, a
oprócz punktów zwiększających umiejętności, mogą być również
wykorzystane do zwiększenia atrybutów. Walka w Fallen Earth jest zazwyczaj w formacie pierwszej osobie strzelanka. Kamera może być przeniesiony do przełączania między trybami trzecie i pierwsze osoby. Gracze będą musieli ręcznie zachować swoje cele w wizjer kierowania rzeczywiście uderzyć w walce. Umiejętności mogą być stosowane w celu wpływania walki na różne sposoby, ale znowu, wrogowie wciąż musi być ręcznie kierowane. Nie ma "zamek docelowa", jak w innych MMO. Istnieją trzy główne metody zadając obrażenia w grze. Te są w podziale na skutecznych broni zakresów. Karabiny, pistolety, a wręcz są podstawowe rodzaje broni. Ma tysiące przedmiotów, a także wyposażenia i akcesoriów o różnej
wytrzymałości dla zawodników do jednostek i wyposażyć w maksymalnie 22
oddzielnych gniazd sprzętu.
Sprzęt różni się w statystykach, a także wagi, a cięższy sprzęt ogólnie
ma wyższe właściwości obronne, zwiększa hałas podczas jazdy - wrogów
alarmowych łatwiej. Pozwala swoim graczom nosić aż 6 aktywnych broni, które będą częścią twojej postaci wyglądu (widoczne dla siebie, ale nie innych graczy.)
oferuje gamę pojazdów, od małych motocykli szybko z małej nośności do
ciężkiej pracy jeep Tornado w stylu samochodu z dużą nośności.
Każdy z dostępnych pojazdów różni się w prędkości, rodzaju paliwa i
wydajność, możliwość skalowania innego terenu, ładunku i pojemność,
zbroje, broń i czy można strzelać z broni ręcznych montażu.
Postacie mogą posiadać do 5 pojazdów, które są nabywane poprzez badania
i craftingu (do 3 tygodni non-stop w niektórych przypadkach). Wybieramy 1 z 6 frakcji do której ma się znaleźć nasza postać i bezkreśnie przemierzamy pustkowia.
Postać możemy rozwijac w:
Strona Oficjalna:
Wymagania systemowe |
| Minimum | Zalecane |
System Windows |
System operacyjny | Windows lub Mac OS X |
CPU | Intel Core 2 Duo 1,8 GHz lub
Athlon 64x2 2,4 GHz | Intel Core 2 Quad 2,40 GHz lub odpowiednik |
Pamięć | 2 GB dla XP
3 GB dla Vista | 3 GB dla XP
4 GB dla Vista |
Miejsce na dysku twardym | 10 GB |
Hardware Graphics | nVidia GeForce 6600 lub
ATI Radeon X1300,
256 MB pamięci wideo | nVidia GeForce 8800GTS lub
ATI Radeon 3870,
512 MB pamięci wideo |
Sieć | Wymagane połączenie z Internetem |
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz