Gra Runes of Magic polega głównie na wykonywaniu misji, za które otrzymujemy Punkty Doświadczenia, Punkty Talentu oraz złoto. Po zdobyciu odpowiedniej puli Punktów Doświadczenia awansujemy na wyższy poziom, a za Punkty Talentu ulepszamy umiejętności, które nabywamy wchodząc na określony poziom. (Maksymalny poziom to 77). Misji jest bardzo dużo oraz są bardzo zróżnicowane - w grze przyjdzie nam zebrać różne przedmioty, pokonać danego przeciwnika, pomóc mieszkańcom pozbyć się zagrażającemu miastu potwora lub naprawić zepsute zbroje. Niektóre trudniejsze misje wymagają pomocy innych graczy, którzy łączą się w maks. 6-cio osobową grupę lub nawet 36-cio osobowy rajd i wspólnie radzą sobie z problemem. W grze Runes of Magic bardzo rozwinięty jest także system zbierania surowców i przetwarzania ich na różne produkty, np. Alchemik po zebraniu odpowiednich ziół może przyrządzić z nich miksturę leczniczą, która pomoże mu w najbliższej walce.
Profesje: Alchemik, Płatnerz, Kucharz, Stolarz, Krawiec, Kowal. Dodatkowo można się również zajmować Sadzeniem, Drwalnictwem (+Ciesielstwo), Górnictwem (+Przetapianie), Zielarstwem (+Ekstrakcja).
Już od pierwszych chwil gry możemy zakupić lub otrzymać na wiele sposobów wierzchowca, albo nawet i kilka, a każdy może służyć do czego innego, bowiem różne wierzchowce mają różne możliwości:
- Przelatywanie nad wodą
- Miejsce na dwie osoby
- Miejsce na sześć osób
- Zmiana koloru skóry i zbroi
Podczas walki możesz niechybnie zginąć, co skutkuje otrzymaniem długu (kary), który zostaje zbijany wraz z normalnym wykonywaniem misji i pokonywaniem potworów. Gdy do tego dojdzie, możesz wskrzesić się w miejscu wskrzeszania lub poczekać, aż zostaniesz wskrzeszony przez Kapłana lub Druida, którzy od razu zmniejszą przy tym procesie Twój dług, w przeciwnym wypadku będziesz miał możliwość powrotu do miejsca śmierci i usunięcia swojego nagrobka.
W grze nigdy nie będziesz musiał wszędzie pędzić na piechotę, bowiem zawsze znajdziesz sposób na szybkie dotarcie w pewne miejsca, poprzez:
- Runy
- Transporterów
- Umiejętności
- Wierzchowce
Już od 1 poziomu gracz może udać się do pokojówki, w dowolnej części gigantycznego świata Taborei i zameldować się bezpłatnie w mieszkaniu, które później można rozbudować, umeblować według własnego pomysłu, lub nawet zatrudnić pomoc domową, która potrafi zapewnić potężne bonusy, mikstury i jedzenie.
Po zakupie przedmiotu z Domu Aukcyjnego, Sklepu z Przedmiotami, lub otrzymaniu upominku musimy odwiedzić skrzynkę pocztową, bądź zakupić przenośną, abyśmy i my mogli przesyłać upominki, albo wiadomości innym graczom.
Aby nie walczyć samotnie możemy się ożenić, bądź zawrzeć stosunki między innymi graczami, które dają dane bonusy, rosnące wraz z wzrostem poziomu, rosnącego podczas wspólnej walki.
Klasy:
- Wojownik (dla wszystkich ras)
- Zwiadowca (tylko dla elfa i człowieka)
- Łotr (dla wszystkich ras)
- Mag (dla wszystkich ras)
- Kapłan (tylko dla człowieka i krasnoluda)
- Rycerz (tylko dla człowieka)
- Strażnik (tylko dla elfa)
- Druid (tylko dla elfa)
- Czarnoksiężnik (tylko dla krasnoluda)
- Czempion (tylko dla krasnoluda)
Posiadanie kilku klas przekłada się na elitarne umiejętności oraz na możliwość używania głównych umiejętności z klasy drugorzędnej.
Aktywne klasy można zmieniać u pokojówki.
Ekwipunek może posiadać właściwości magiczne takie jak: siła +1, zręczność +6 itp.
Zbroje oraz bronie mogą być ulepszane, aż do poziomu 16, co przekłada się na lepszy atak, bonusy i wygląd (w tym świecenie).
Oficjalna Strona:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz