Dodatkową aktywnością są potyczki i eksploracja podziemi, domyślnie wymagające pięcioosobowej grupy. Po zakończeniu kampanii fabularnej i osiągnięciu 60. poziomu doświadczenia gracz otrzymuje możliwość eksplorowania tzw. epickich podziemi, które stają się dostępne w momencie, gdy zbierze się sprzęt odpowiednio wysokiej wartości.
W grze dostępny jest również tryb PvP, ograniczający się do zamkniętych aren, na których walczą przeciwko sobie dwie pięcioosobowe drużyny. Należący do gildii gracz po osiągnięciu 60. poziomu otrzymuje dostęp do specjalnego obszaru, umożliwiającego toczenie pojedynków 20 na 20. Każdy gracz, który osiągnął 15. poziom doświadczenia postaci, otrzymuje dostęp do Foundry – edytora pozwalającego tworzyć i udostępniać własne przygody. Edytor oferuje predefiniowane mapy, obiekty, postaci itd., które można modyfikować wedle uznania, tworząc pojedyncze zadania bądź rozbudowane kampanie fabularne. Po opublikowaniu zadania jest ono oceniane przez graczy, a po zdobyciu odpowiedniej ilości ocen zyskuje status tzw. dziennego Foundry. Wykonanie zadania oznaczonego jako dzienne Foundry pozwala zyskać lokalną walutę (diamenty astralne) graczowi, który zdecydował się na jego przejście, jak również przekazać jego autorowi niewielką sumę diamentów jako napiwek. Neverwinter jest grą free-to-play opartą na systemie mikropłatności. Za gotówkę można nabyć walutę Zen, pozwalającą kupić ekskluzywne przedmioty, udogodnienia (większa pojemność ekwipunku, zmiana mocy itd.) czy miejsca na dodatkowe postaci. Zen można zdobyć również poprzez wymienienie diamentów astralnych, zdobywanych podczas gry za wykonywanie dodatkowych aktywności (potyczki, eksploracja podziemi, misje stworzone przez graczy itd.)
Klasy:
- manipulujący czarodzie
- łotrzyk oszust
- oddany kapłan
- specjalista w broni dwuręcznej
- zbrojny strażnik
- człowiek
- diabeł
- drow
- elf
- krasnolud
- półelf
- półork
Oficjalna Strona:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz