Kraje:
- Derion – Kraj opanowany przez cesarza Ruarda Lopeza. Jest rodzajem kraju magicznego pełnego cudów i tajemnic. Niestety niektóre obszary zostały zniszczone przez atakujące wojsko Valorianu (np. Ardir). Stolicą Derionu jest Markut.
- Valorian – Kraj militarny rządzący przez Nebana Maha, byłego żołnierza i historyka. Valorianie posiadają bardzo dobre uzbrojenie. Stolicą Valorianu jest Keter.
- Gor – Jest początkowym krajem każdej postaci. Po osiągnięciu 9 poziomu,(tak jest od patcha 3.6) gracz może wybrać inne królestwo (Derion lub Valorian). Gor - to trzecie królestwo w Iberii. Powstał dzięki jednej z ważnych postaci historycznych - jednego z czterech bliskich osób królowej - Neban Maha, Ruard Lopesa, Edgar Seher oraz Uma Plutak. Edgar Seher oddzielił się od pozostałej trójki, tworząc Święte Miasto na południu Iberii, z tego miasta powstała właśnie kraina Gor. Stolicą Gor jest Tebekut.
Rasy:
- Człowiek - Zwani klanem Parholna, silni, zręczni. Zwykle występują jako łucznicy oraz kapłani.
- Feline- Przyjaciele wróżek i żyjący w zgodzie z naturą klan feline przybył do Iberii z Nevadu. Walczą w zwarciu jako wojownicy lub rycerze mroku cienia ze względu na ich siłę i wytrzymałość.
- Wróżka- Klan Mirhur był drugą rasą jaka osiedliła się w Iberii. To one sprowadziły do Iberii duchy oraz pierwszy raz użyły magii. Większość wróżek jest zaklinaczem bądź czarodziejem.
- Wojownik- Może założyć zbroję łańcuchową oraz płytową. Jego umiejętności dzielą się na: atak, obrona i stan.
- Rycerz Mroku Cienia- Nazywany przez graczy cieniem lub RMC (pierwsze litery nazwy postaci), typowy assassin. Może stać się niewidzialny dla wrogów oraz graczy z przeciwnego królestwa, ale może go wtedy wykryć wojownik lub inny rycerz mroku cienia. Może założyć zbroję ze skóry oraz z twardej skóry. Jego umiejętności dzielą się na: walka, rycerz cienia i przeżycie.
- Łucznik- Postać uniwersalna, mającą dobre umiejętności do ataku na dystans oraz z bliska. Może założyć zbroję z twardej skóry oraz zbroję łańcuchową. Jego umiejętności dzielą się na: Walka, Wystrzał i Przeżycie
- Czarodziej- Postać władająca magią. Potrafi zsyłać deszcz lodowy poważnie raniący wroga. Może założyć ubranie wojskowe oraz mundur. Jego umiejętności dzielą się na: ogień, lód i błyskawica.
- Kapłan- Postać potrafiąca leczyć oraz dawać tzw. przez graczy "buffy", które mogą powiększyć na jakiś czas określone statystyki. Noszą ubrania wojskowe oraz mundury. Umiejętności kapłanów dzielą się na: przewidywanie, ciemność oraz ofiarowywanie.
- Zaklinacz- Klasa posiadająca możliwość zaklęcia pokonanego potwora (nie licząc bossów oraz ludzkich przeciwników np. bandytów z plemienia Baraksów), aby ten służył graczowi, pod warunkiem, że ta istota będzie miała taki sam albo mniejszy poziom doświadczenia niż gracz. Może założyć zbroje ze skóry oraz z twardej skóry. Ich ataki dzielą się na: pomoc, zaklęcie i kontrola
Oficjalna Strona:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz